צילום:freepik

בחירת חברת שיווק באינטרנט – כך תדע שבחרת נכון

ישנן מאות חברות ישראליות המציעות שירותי שיווק דיגיטלי באינטרנט. רובם נחשבות לטובות ומנוסות אך ישנן גם לא מעט חברות עם מוניטין שלילי. פניתם למספר חברות שיווק, איך תדעו במי מהן לבחור? האם הזול יותר הוא המשתלם יותר? מה הופך חברת דיגיטל לטובה בתחומה?

 

מוניטין אינטרנטי

הלחם והמים של חברות דיגיטל שמכבדות את עצמן – נוכחות העסק בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

הריצו בדיקה של שם החברה המועמדת בגוגל ובדקו את הדברים הבאים:

  • השלמה אוטומטית של גוגל – יכולה לבשר לא מעט בנוגע לחיפושים נבחרים של גולשים, בין היתר אזכורים חיוביים או שליליים
  • מגוון התוצאות – חברת דיגיטל אמיתית תתחזק אתר, עמוד פייסבוק, אינסטגרם וגוגל לעסקים במינימום, יש כאלה שיצפו ליותר
  • תוכן תוצאות החיפוש – האם מדובר באזכורים חיוביים או שליליים? האם יש לחברה פסקי דין או פרשיות כאלה ואחרות שפורסמו בתוצאות החיפוש?
  • יח"צ – האם החברה מאוזכרת באתרי חדשות או נישה פופולריים?

 

כל הפרמטרים שצוינו למעשה מרכיבים ניהול מוניטין ברשת של חברה שמציעה לכם שירותים, ללא ספק אחד הדברים הכי חשובים שיש לבדוק כששוקלים דרך משותפת עם כל סוג של נותן שירו

 

 

המלצות מפה לאוזן ורשתות חברתיות

עסקנו במוניטין של חברה בתוצאות החיפוש של גוגל, אך מה לגבי הנוכחות ברשתות החברתיות המובילות בעולם: פייסבוק ואינסטגרם? גם בפלטפורמות אלו ובאחרות מומלץ לחפש אחר פרופיל החברה, לבדוק את כמות העוקבים, הביקורות, אופן תפעול העמוד (שיכול להצביע על דפוס התנהגות דיגיטלי) וכמובן את התגובות לפוסטים השונים.

 

לרשתות החברתיות השפעה עצומה על דעת הקהל והרבה פעמים הן אלה שיקבעו מה יהיה הרושם שלנו מחברה כזאת או אחרת. זה בדיוק כמו פה לאוזן, רק שזה דיגיטלי. אם יש לכם את האפשרות להתייעץ עם לקוחות עבר או אנשים מהתחום שעשויים להכיר את החברה, קחו גם מהם חוות דעת מקצועית על ההתנהלות.

 

 

פגישה במשרדי החברה

קבעו פגישת ייעוץ עם מספר חברות, אתם לא תאמינו כמה שהפגישה תשפיע על הבחירה שלכם. במהלך הפגישה תוכלו לראות את סביבת העבודה, כמות העובדים, לזהות תהליכים ורצינות מסביב. בנוסף, אופן האירוח וניהול הפגישה יכולים להכריע את הכף, לכאן או לכאן.

 

 

מחקר לקוחות עבר / הווה של החברה

אתרו את לקוחות העבר של החברות ביניהן אתם מתלבטים. כנסו לעמודי פרויקטים והמלצות, חפשו ברשתות החברתיות את לקוחות העבר ובדקו האם אתם מרוצים מהעבודה שהתבצעה על אותם לקוחות ומהתוצר הסופי שהם קיבלו. בסופו של דבר אתם עשויים להכנס לנעליים שלהם ולהפוך גם כן ללקוחות של החברה.

 

 

התקילו בשאלות

הרגישו חופשי להתייעץ טלפונית ולהעמיס בשאלות מתקילות גם במהלך הפגישה הראשונית עם החברה. אופן התשובה וכמובן גם התוכן שלה יספקו לכם אינדיקציה מסוימת לשירות שתקבלו, כך תדעו שאין ניסיון מצד החברה המועמדת "ללכוד" אתכם בכל מחיר ללא כיסוי אמיתי להבטחות.

 

 

חוזה / הסכם עבודה

הטיוטה הרשמית שהיא גם הפעולה האחרונה לפני תחילת הדרך המשותפת צריכה להכתב ולהיות מנוסחת בצורה מקצועית, מפורטת ולבוא לקראתכם ברוב הסעיפים. עם הניסיון בתחומכם ועם מעט הכרה של שוק השיווק הדיגיטלי תוכלו להבדיל בין עיקר לטפל ולדרוש מה שמגיע לכם או לפחות מה שנהוג בשוק.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

איך לבחור שעון יד לגבר?

שעון יד משווה לכל גבר מראה מסוקס, עסקי וגם אלגנטי. הוא מספק אמנם את נתוני השעה הרגילים, אך מסוגל לבצע