יזמי תמא 38

זכאות להשתתפות בתכנית תמא 38 היא תנאי הכרחי לבצע פרויקט חיזוק מבנה במסגרת התכנית, אבל היא לחלוטין אינה תנאי מספיק. בכדי להוציא את התכנית אל הפועל בבניין שלכם, עליכם למצוא יזמי תמא 38 שירצו לעשות זאת, ולמרבה הצער לא כל אזור בארץ זוכה לאותה תשומת לב ואותה מידה של אטרקטיביות בעיני יזמים אלה. ראוי גם לומר, שלא כל היזמים העוסקים בתחום זה הם יזמים שהייתם רוצים להפקיד בידיהם את המבנה שלכם.

מי הם יזמי תמא 38?

המודל המרכזי שעל פיו מתקיימת תכנית תמא 38, מבוסס על כך שהדיירים אינם צריכים לשאת בעלויות חיזוק המבנה ושיפוצו. בעלויות אלה נושא למעשה היזם המבצע, ובתמורה הוא מקבל זכויות בנייה במבנה, באמצעותן הוא יכול לבנות מספר דירות בראש הבניין, אותן הוא יוכל למכור ולהפיק את הרווח על הפרויקט כולו. לאור המודל הייחודי, לא כל יזמי הנדל"ן עוסקים בתחום ולאורך זמן התגבשה קבוצה של מעל אלף יזמים, המהווים את הגרעין של יזמי תמא 38 בישראל. אלו הם למעשה היזמים שאליהם יש לפנות, אם הם עדיין לא פנו אליכם, כאשר מעוניינים לשפץ את הבניין במסגרת התכנית.

לא כל היזמים כשרים

אחרי שאמרנו את זה, חשוב להבין כי לא מדובר בקבוצה הומוגנית, כלומר יזמי תמא 38 אינם מאוגדים ביניהם ואינם יודעים זה על עצם קיומו של זה, למעט היכרויות מקרוב. כמו כן, חשוב לדעת כי לא כל היזמים הנכללים בקבוצה זו הם יזמים שראויים לעסוק במקצוע זה, ונסביר: התפתחות תכנית תמא 38 פתחה פתח ליצירת שוק גדול ורחב עם עבודה שזורמת כל העת ממבנים בכל רחבי הארץ. אל השוק המתפתח הזה נכנסו אנשים שמעולם לא עסקו בנדל"ן או בייזום נדל"ן, וחלקם פעילים כיום בשוק, על אף שאין להם רקורד אפילו לא של פרויקט אחד. מיזמים אלה חשוב להיזהר.

כמו כן, כדאי לדעת שישנם אזורים מסוימים, ובמיוחד אזור המרכז, בהם מעוניינים מאוד יזמי תמא 38 לפעול, בעוד אזורים אחרים בפריפריה אינם זוכים לתשומת ליבם. המשמעות היא שאם אותם יזמים אינם מתעניינים באזור המגורים שלכם, ייתכן שתתקשו להוציא את התכנית אל הפועל, אפילו אם המבנה שלכם זכאי להשתתף בה.

בחיפוש יזמי תמא 38, חשוב מאוד לבדוק את היזם, את הרקורד שלו ואת המוניטין שלו בשוק, וזאת בהנחה שאתם מצליחים למצוא יזם שרוצה לפעול באזור המגורים שלכם.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

התגלות והתעוררות

  ישנה תקופה של התעוררות שנייה במחצית הראשונה של המאה ה-19. אחת הדוגמאות לכך היא איש בשם וויליאםמילר 1782-1849 המגיע

חדשות המגזין

כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש

חדשות המגזין

פרסום מאמרים באתרים

קיים קשר ישיר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קידום אורגני לבין שיווק ופרסום האתר או העסק שלנו ברשת האינטרנט. תוכן

חדשות המגזין

קישורים לקידום אורגני בגוגל

כל שמתעסק קצת באינטרנט, בשיווק ופרסום בדיגיטלי ודאי שמע את המושג קידום אורגני או SEO. כדי שתוכלו להבין בצורה יסודית

חדשות המגזין

בניית קישורים לקידום מהיר

גם היום, שנת 2021, אחרי תקופה יחסית ארוכה שבה תחום ה- SEO פעיל ועובר כל מיני שינויים, עדין  בניית קישורים

חדשות המגזין

קישורים לקידום אתר בגוגל

קישורים הם אחד מהקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קידום אתר בגוגל. קישורים הם חלק ממנגנון שבעזרתם מנוע החיפוש גוגל מקדם