יזמי תמא 38

זכאות להשתתפות בתכנית תמא 38 היא תנאי הכרחי לבצע פרויקט חיזוק מבנה במסגרת התכנית, אבל היא לחלוטין אינה תנאי מספיק. בכדי להוציא את התכנית אל הפועל בבניין שלכם, עליכם למצוא יזמי תמא 38 שירצו לעשות זאת, ולמרבה הצער לא כל אזור בארץ זוכה לאותה תשומת לב ואותה מידה של אטרקטיביות בעיני יזמים אלה. ראוי גם לומר, שלא כל היזמים העוסקים בתחום זה הם יזמים שהייתם רוצים להפקיד בידיהם את המבנה שלכם.

מי הם יזמי תמא 38?

המודל המרכזי שעל פיו מתקיימת תכנית תמא 38, מבוסס על כך שהדיירים אינם צריכים לשאת בעלויות חיזוק המבנה ושיפוצו. בעלויות אלה נושא למעשה היזם המבצע, ובתמורה הוא מקבל זכויות בנייה במבנה, באמצעותן הוא יכול לבנות מספר דירות בראש הבניין, אותן הוא יוכל למכור ולהפיק את הרווח על הפרויקט כולו. לאור המודל הייחודי, לא כל יזמי הנדל"ן עוסקים בתחום ולאורך זמן התגבשה קבוצה של מעל אלף יזמים, המהווים את הגרעין של יזמי תמא 38 בישראל. אלו הם למעשה היזמים שאליהם יש לפנות, אם הם עדיין לא פנו אליכם, כאשר מעוניינים לשפץ את הבניין במסגרת התכנית.

לא כל היזמים כשרים

אחרי שאמרנו את זה, חשוב להבין כי לא מדובר בקבוצה הומוגנית, כלומר יזמי תמא 38 אינם מאוגדים ביניהם ואינם יודעים זה על עצם קיומו של זה, למעט היכרויות מקרוב. כמו כן, חשוב לדעת כי לא כל היזמים הנכללים בקבוצה זו הם יזמים שראויים לעסוק במקצוע זה, ונסביר: התפתחות תכנית תמא 38 פתחה פתח ליצירת שוק גדול ורחב עם עבודה שזורמת כל העת ממבנים בכל רחבי הארץ. אל השוק המתפתח הזה נכנסו אנשים שמעולם לא עסקו בנדל"ן או בייזום נדל"ן, וחלקם פעילים כיום בשוק, על אף שאין להם רקורד אפילו לא של פרויקט אחד. מיזמים אלה חשוב להיזהר.

כמו כן, כדאי לדעת שישנם אזורים מסוימים, ובמיוחד אזור המרכז, בהם מעוניינים מאוד יזמי תמא 38 לפעול, בעוד אזורים אחרים בפריפריה אינם זוכים לתשומת ליבם. המשמעות היא שאם אותם יזמים אינם מתעניינים באזור המגורים שלכם, ייתכן שתתקשו להוציא את התכנית אל הפועל, אפילו אם המבנה שלכם זכאי להשתתף בה.

בחיפוש יזמי תמא 38, חשוב מאוד לבדוק את היזם, את הרקורד שלו ואת המוניטין שלו בשוק, וזאת בהנחה שאתם מצליחים למצוא יזם שרוצה לפעול באזור המגורים שלכם.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מסע הנפש לדמשק

הכותרת התנכית למחזה מתכוונת למסע הנפש לדמשק ולהמרה\שינוי הנצרות, אבל למעשה המחזה הוא אוטוביוגרפיה של שלב ה"inferno" שליוו אותו בגירושיו

מחזה הראשון של ברכט

השינוי הורגש במחזה הראשון של ברכט 'Baal' (1918),. למרות זאת, נשאר ברמה פואטי, בכוונה תחילה שלל את רעיון שיר הנעורים

אקספרסיוניזם בתיאטרון הגרמני

אידיאולוגית, אקספרסיוניזם בתיאטרון הגרמני, היה תחילה, דרמה של מחאה, מגיב כנגד המלחמה שעוד לא החלה של הרשויות, המשפחה, של הקהילה,

אקספרסיוניזם בתיאטרון

וגנר גם חקר את האופרות שלו, והפרטיטורות(רשימת התווים) שלו כללו אותות משחק שהוא רצה. ב1876 הוא בנה בית בובות כפי

מחזאי אבסורד

ג'ורג' דיוויין: הטקסט של בקט הוא כמו מנגינה, בעלת קצב ומשקל.. בתיאטרון "שילר" בברלין השתמש בקט בקונספט של גוגו ודידי

Styan- Modern Drama vol. 2 – Chapter 16

  THEATRE OF THE ABSURD: BECKETT AND PINTER.   בתום מאחה"ע 2, פריז הפכה מרכז אמנויות במה במערב. תיאטרון צרפתי