כבר חודשים בעלי עסקים צריכים "להמציא את עצמם מחדש" ולמצוא את הדרך לשמור על העסק שלהם פעיל. ההגבלות הרבות של הקורונה פוגעות במיוחד בעסקים קטנים אשר תלויים במקום הפעילות כמו מסעדות, חנויות עצמאיות וגלריות. בכתבה זו ננסה לצאת קצת מהקופסה ולראות כיצד חימום החיצוני לעסק יכול להשפיע על המכירות.
אין כל ספק כי המגבלה בקבלת קהל פוגעת בכל עסק שמסתמך על כך. המצב הנוכחי גרם לכך שרבים עברו למכירה דיגיטלית ורבים נאלצו לסגור את העסק עד להודעה חדשה. אם בקיץ בחלק מהמקרים אפשר היה לפגוש את הלקוחות בחוץ רבים חושבים החורף המתקרב מגביל גם את האפשרויות הזו אך הקור לא חייב להיות מגבלה.
דווקא עכשיו הגיע הזמן להשתמש במרחב החיצוני
עסקים צריכים לחשוב כל הזמן כיצד הם יקבלו עוד לקוחות ובימים בהם הקורונה היא האויב הגדול ביותר צריך למצוא את הדרך לתת שירות בלי לסכן אף אחד. היציאה אל המרחב החיצוני יכולה להיות הפתרון כאשר מעבר לכך שאפשר לבצע מכירות בחוץ אפשר גם לקיים אירוע השקה קטן, יום מכירה מיוחד וכל זאת תוך הגבלת כמות הלקוחות לפי החוק.
הגבלת כמות האנשים במרחב החיצוני גדולה יותר מזו שבמקום סגור והרעיון הבא יכול לעזור לחלק מהעסקים לעלות בחזרה על הגל. זה הזמן לעשות מכירה מיוחדת בחוץ, יום הסבר על התחום בו העסק מתרכז ואפילו הפנינג קטנטנן עם צ'ופרים מיוחדים. כל זאת בהזמנת האנשים בסביבה לשעות שונות ודאגה שלא תהיה התקהלות.
כמובן, החורף שמגיע עלול להיתפס כמגבלה אך הקור לא צריך להיות הבעיה. פטריות חימום להשכרה יכולות להפוך את המרחב החיצוני לבטוח ונעים. הן יכולות לגרום ליותר לקוחות להגיע אל העסק ולהשפיע על המכירה באותו היום בו הן מוצבות ובימים שלאחר מכן. הפטריות יכולות לפעול על חשמל או גז והן יכולות להיות מפוזרות בכניסה לעסק כך שאנשים יוכלו להסתכל על הסחורה או לשמוע על השירות כשהם שומרים מרחק זה מזה.
הפנינג קטן, יום מכירה והשקה
אמנם בתקופה זו אי אפשר לקיים אירועים גדולים אך לעסקים רבים אין צורך במאות לקוחות אלא להשיב אליהם את הקהל המקומי. עבור אלו שכבר יש להם קהל לקוחות מהעבר יוכלו להזמין אותם ליום הפנינג קטן, לבצע יום מכירה מיוחד ולהשיק מוצר או שירות במחיר מיוחד. המפגש עם מספר לקוחות בו זמנית יכול להתבצע באוויר הפתוח כשכולם מרגישים את החום אותו מפיצות פטריות החימום הנעימות.
עסקים יכולים לנצל גם את חג החנוכה הקרב כדי לתכנן הדלקת נרות עם לקוחותיהם בצורה בטוחה. הרעיון העומד מאחורי זה הוא שאנשים יוזמנו לאזור העסק, יזכרו בו, ירגישו חלק מקהילה שהם כבר שכחו ממנה ושיראו כי העסק עדיין עומד על הרגליים. עסקים יכולים לקיים אירוע השקה מיוחד, להוסיף מוזיקה ולהעלות את מצב הרוח של כולם וכך גם לבצע מכירות של ממש באותו היום וגם להבטיח שהלקוחות ימשיכו לקנות במקום.
שירותי השכרת פטריות חימום לעסקים
בתקופה זו עסקים חוששים להיכנס להתחייבויות גדולות ובצדק. לכן עומדים לרשותם שירותי השכרת ציוד ובהם גם השכרת פטריות חימום. חברת סאונדשיין מתמחה בתחום ותשמח לספק את השירות לאלו שרוצים לקיים פעילות מיוחדת בתקופה קרירה זו. החברה מכירה היטב את האתגרים של העסקים ויכולה לא רק להציע השכרה של כל ציוד שנדרש לקיום אירוע אלא גם לייעץ ולעזור בתכנון האירוע.
יותר מתמיד עסקים נדרשים לצאת מהקופסה ולמצוא את הדרך להחזיר אליהם את הלקוחות ולהגדיל את המכירות. אחת הדרכים היא לקיים אירוע מיוחד ולהזכיר ללקוחות שגם אם השגרה השתנתה העסק עדיין נמצא שם בשבילם.