קרדיט תמונה: freepik

אתר שירות הלקוחות שלכם

למצוא שירות לקוחות בישראל לא תמיד יוצא כמו שאתם רוצים. לא תמיד המספר עדכני או שהשירות שאתם מנסים להגיע דרכו אינו זמין. זה מעצבן ומתסכל כל פעם מחדש כשאתם צריכים לקבל מידע או שירות, להמתין זמן רב על הקו וגם כאשר עונים לכם אתם מתבאסים על השירות הרעוע.

 

מה עושים?

לכן, באתר שירות בקליק יש לכם גישה לכל החברות והארגונים בישראל תוך קליק אחד! צוות האתר אסף בשבילכם את כלל מספרי הטלפון, כתובות פיזיות של בתי העסק ואתרי הבית של ארגונים, חברות, רשתות ומוסדות ממשלתיים שונים הפועלים בישראל. מהיום לא תצטרכו יותר להתקשר 144 או לפתוח ספר טלפונים על מנת למצוא את שירות הלקוחות שלכם – אנו עשינו ת זה במיוחד בשבילכם!

 

מחפשים ומוצאים בן רגע את השירות לקוחות

צריכים את מספר הטלפון של שירות לקוחות אורבניקה? רוצים ליצור קשר עם המזכירות של המוסד האקדמי אליו אתם רוצים להירשם שנה הבאה? כאן באתר שירות בקליק בהחלט תוכלו להגיע לכל יעד ולכל מטרה שהיא.

 

כיצד האתר בנוי

האתר בנוי בצורה כזו שנותנת לכל מוסד ציבורי, עסקי ופרטי הפועלים בישראל את מלוא תשומת הלב. הוא נועד כל כולו להפנות אתכם אל אתר הבית או פרטי המידע ופרטי ההתקשרות הרלוונטיים בלי יותר מדי תסבוכת של מילים ופרסומות שיווקיות. כדי להגיע לפרטי המידע הרלוונטיים של החברה שאתם מחפשים, למשל שירות לקוחות אורבניקה, אתם צריכים לבחור בקטגוריה המתאימה מבין הקטגוריות השונות – הלבשה, חברות אשראי, ביטוח, פנאי ובילוי וכו' – ומשם לגלול בין החברות השונות. יש חברות שיש להן מספר סניפים ברחבי הארץ, משם כבר הדרך למצוא את הסניף שלכם הוא קצר.

משם, אתם מגיעים לעמוד של החברה שאתם מחפשים ובו מלוא פרטי המידע הרלוונטיים המאפשרים גישה נוחה – מספר טלפון, כתובת מייל, כתובת פיזית, מספר וואצאפ והפניה לאתר הבית.

 

מה לעשות ומה לא

גם כאשר אתם צריכים לפנות אל שירות לקוחות, נניח שירות לקוחות אורבניקה, צריך לדעת כיצד לעשות את זה על מנת לקבל את מלוא השירות האיכותי במינימום זמן. יש חברות שהשירות לקוחות שלהם עונים יחסית מהר ללקוחות, ויש כאלה שממש לא – כאלה שתצטרכו להמתין דקות ארוכות, אם לא עשרות דקות, רק בשביל שיחה של שתי דקות. במקרים כאלה כדאי לנסות דרכים חלופיות ליצירת קשר ריאלי יותר – באמצעות מייל, פניה ישירה באתר הבית של החברה, שליחת הודעה לוואצפ העסקי (במידה ויש) ועוד.

גם כאשר יש צורך ליצירת שיחה טלפונית, כדאי להישאר אסרטיביים ולדרוש בשפה נעימה אך חדה וברורה מה אתם בדיוק צריכים. לפעמים קורה הרבה פעמים שלקוחות מתוסכלים לחינם רק בגלל אי הבנה או חוסר תקשורת בשיחה.

אז בפעם הבאה שאתם צריכים ליצור קשר עם שירות לקוחות אורבניקה, שירות הלקוחות של חברת האשראי או הסלולר שלכם, פנו דרך האתר שירות בקליק!

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים